ARGUMENT

Acest blog a fost creat, pentru a ușura comunicarea între profesor și elevi, fiind o platformă utilă pentru postarea lecțiilor și a testelor de evaluare de către profesor și a unor materiale de către elevi(referate, eseuri, prezentări ppt, etc.). Sper ca blogul să fie util atât elevilor mei de la Liceul Teoretic "Emil Racoviță" Vaslui, cât și colegilor profesori sau elevilor din alte școli.

Mai jos sunt prezentate materiale folosite la orele de religie, urmând ca , în funcție de nevoile elevilor, să fie adăugate noi documente.
Vizitatorii pot să posteze materiale sau să comenteze postările mele, precum și să adreseze întrebări la anumite teme de interes pentru ei.

De asemeni elevii clasei a XI-a F (stiinte sociale) isi pot consulta situatia scolara in pagina clasei

joi, 23 aprilie 2020

ORIGINEA LUMII, DIALOG INTRE CREDINTA SI STIINTA

Pe baza cercetărilor ştiinţifice s-a putut demonstra: 1.Universul are un început şi un sfârşit (conform termodinamicii) aşa cum este revelat şi în Biblie. Scăderea entropiei şi organizarea materiei după „Big Bang” arată acţiunea unei forţe inteligente. 2.Viaţa biologică (materia vie) nu este rezultatul schimbării calitative a reacţiilor chimice din cadrul materiei nevii; brânza nu este vie. S-a demonstrat prin electronografie (efect Kirilian) că materia vie are un suport ( matrice informaţională) bio-câmpul fiind o componentă al acestui suport care persistă 3-4 min. şi după distrugerea substanţei vii. 3. Nu există macroevoluţie (C. Darwin a numit adaptarea la mediu evoluţie). Arhiva fosiliferă arată că toate speciile apar brusc fiind perfect adaptate mediului şi dispar brusc; în straturile fosilifere nu s-au găsit „verigile” de legătură (celebra „Arheopterix” este evident pasăre având puţine caractere care amintesc de reptile şi lipsindu-i elemente ale reptilelor zburătoare (pterodactilii de exemplu). Nu avem treceri de la o specie la alta ci variaţii în cadrul aceleiaşi specii (eventualele încrucişări ducând la exemplare sterile: (ex. catârii). Chiar încercările de evoluţie dirijată făcute cu radiaţii asupra „Drosofilei”(musculiţa de oţet) au arătat că nu s-au obţinut indivizi superiori celor etalon ci monstruozităţi. Existenţa „fosilelor vii” este un argument contra evoluţiei. 4.Omul apare şi el brusc în arhiva fosiliferă (Homo erectus şi Homo neanderthalensis dar nu australopitecinele şi habilinele) perfect adaptat mediului său având în plus o natură spirituală (conştiinţă de sine, raţiune, limbaj articulat, natură religioasă). „Hibrizii” popularizaţi în lume au fost făcuţi din imaginaţie: -Pithecanthropus pekinensis s-au pus la un loc câteva oase ale unui craniu cu oase ale feţei găsite la câţiva metri distanţă şi cu un maxilar inferior de la 25 m distanţă; apoi un artist a desenat nasul buzele, ochii, urechile şi părul din fantezie -Omul de Java s-a realizat prin îmbinarea unui craniu de gibon cu un femur de om -Eoanthropus dawsoni realizat prin îmbinarea unui craniu de om cu un maxilar de maimuţă -Omul de Nebraska a fost construit artistic plecând de la un dinte (care mai târziu s-a demonstrat a fi de porc) -Ramapithecus considerat la început strămoş al omului, astăzi chiar oamenii de ştiinţă evoluţionişti îl consideră un fel de urangutan fără legătură cu omul. Oamenii au 46 de cromozomi iar primatele 48--nu putem avea un strămoş comun. 5.Intreaga coloană litostratigrafică – o simplă convenţie umană – arată că cea mai mare parte a cuverturii sedimentare e rezultatul unui cataclism hidraulic global (potopul) Evoluţionismul este o teorie adusă de ştiinţă care încearcă să-L scoată pe Dumnezeu din viaţa omului, fără însă să reziste la o cercetare ştiinţifică riguroasă, şi fără a reuşi să răspundă la toate problemele precum creaţionismul. Chiar evoluţioniştii acceptă că fosilele vii arată că evoluţia nu este obligatorie . Numeroase experienţe personale arată că spiritul primează asupra materiei, ştiinţa neputând da explicaţii decât asupra materiei (un exemplu fiind miracolele). Din punct de vedere logic evoluţionismul are următoarele erori: - se confundă adaptarea la mediu cu evoluţia (cintezoii studiaţi de Darwin au ciocuri de forme diferite dar nu s-au transformat în altă specie) - se confundă selecţia naturală cu evoluţia - se confundă variabilitatea cu evoluţia (avem multe rase de câni dar se pot încrucişa între ei) - se confundă trecerea de la anorganic la organic cu trecerea de la materie nevie la materie vie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate